Morsdag

Denna dag började bra. Barnen var snälla och Henry hade byggt en legogrej åt mig, Alicia hade pysslat ihop något och Samuel kräktes och gav mig en full kisseblöja :)
Men inatt sov Samuel 22.00-04.00 så det är nytt rekord, 6 timmar!!


Alicias verk

Men det dröjde inte länge innan Henry började bråka och Alicia surade över att frukosten inte serverades i tid... Hon tog tillbaka min present och skrev små arga lappar åt mig men sedan som vanligt så säger hon förlåt och skriver nya lappar där hon ber om förlåtelse m.m.

Hmm min pappa skrev också lappar på samma sätt så det måste vara något som gått i arv.

Vi har inga planer idag, barnen får leka med kompisar och jag ta det lugnt. Ska betala räkningar nu och lite andra ärenden på nätet.

Jag vill ha en större bil nu! Jag vill kunna planera Malmöresa! Jag vill gå ner i vikt, hatar att se mig i spegeln!

Njut av värmen, snart kan den vara över...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0