Onsdag

Idag är Henry på utflykt med sin grupp. De är på brandstationen i Tumba och han har på sig sin polis t-shirt. De ska träffa poliser också så det kan bli lite kul :)

Jag gick till jobbet idag och buzzade för Vanish.



Hoppas de testar varan och går in och svarar på den anonyma enkäten! Vissa verkade mer intresserade än andra haha :)

Igår såg jag klart en lång film som jag velat se väldigt länge.



"The Hunger games" och jag blev besviken. Filmen är lång och utdragen med vissa saker och vissa saker i handlingen går för snabbt. Nej tyvärr var det inte den filmen som jag trodde men nu har jag ju inte läst boken.

Imorgon torsdag så är det dags för utvecklingssamtal för Henry. Alicia ska gå och simma klädsim med skolan. Hon har redan gjort det förut men nu ska hon få testa igen.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0