Helgen rullar på

Igår fredag så åkte jag och handlade på förmiddagen.
Vi var tvungna att klaga till vår husvärd angående vår parkering. Jag kom inte in i vår bil för parkeringarna är så små... Vi har bilar på båda sidor. Jag fick klämma mig in på passagerarsidan och sedan klättra över till förarsidan... De skulle komma ut och kolla på parkeringen. Hoppas de gör det. Vi betalar 208kr/månad och då vill vi gärna kunna utnyttja vår parkering liksom...
Vi kollade lite på garage, de har en ledig men till nästan 500kr/månad. Helt sinnesjuka priser så vi får fortsätta stå ute.
 
Väl hemma så städade jag upp. Skönt att vara ledig så vi slipper göra det på helgen.
 
Bob och Jilian
 
 
Efter jag hämtat barnen så tränade jag 45 minuter framför Biggest Looser. Kändes bra. Jag har inte skött mig vad gäller maten onsdag och fredag... Åt en massa skit bläää
Men tränat har jag gjort varannan dag sedan 1/9! Stolt över att jag fortsätter och så ska jag göra livet ut ?!
 
Idag, lördag är pappa F på tränarkurs hela dagen. Så det är jag och kidsen som håller låda härhemma. Vi har nu rensat igenom mina "minnes lådor" från förrådet. Mycket roligt! Barnen tyckte också det var kul att läsa mina gamla skolgrejer m.m. Jag slängde en del så nu har vi bara tre bananlådor kvar!
Så nu kan jag med glädje säga att både lägenheten och förrådet är genomrensat! puh det tog bara dryga 2 månader... Men imorgon ska jag ta ut allt från förrådet igen och ställa saker iordning och in med sakerna vi rensat igenom härhemma.
 
  
 
Jag och Henry har planerat inför Henrys kalas. Vilka kompisar som ska bjudas, vad vi ska baka m.m. Jobbigt att ha kalas mitt i allt julstök men vad ska man göra? :)
Jag är bara glad att han inte föddes ännu närmare jul...
 
Samuel äter nu en hel portion gröt till lunch och en matburk till middag wihooo. Nu ska jag börja införa mellis vilket kommer bestå av en yoghurt. Hoppas det går lika bra :D
 
Nu blir det snart mys här hemma med godis, choklad och ostbågar :D
 
Pappa F ska vara borta på tränarkurs hela dagen imorgon oxå så vi får se vad vi hittar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0