Lördag

Igår, lördag så var F på tränarkurskurs hela dagen. Jag sprang 45 minuter på mitt löpband på förmiddagen.
 
Sedan promenerade vi bort till MacDonalds och åt lunch. Väl hemma var det dags för barnen att fixa sig inför kalaset.
 
Efter jag lämnat de stora barnen på barnkalaset så var det dags för en mamma-Samuel dag. Vi tog t-banan till Skärholmen Centrum och shoppade julklappar. Mysigt!  Sedan letade jag efter en ny vinterjacka åt mig. Jag kollade på Intersport och Stadium men aldrig att jag betalar 1000-3000 för en vinterjacka!
 
 
 
599kr
 
 
Så jag gick in på kappAhl och hittade en jacka som hade allt jag ville ha. Röd, varm, halvlång och med pälsklädd luva. Storlek 36/38 och sitter mycket bra. Jag är helnöjd!
 
På kvällen blev det en massa gott och film. Filmen strulade tyvärr efter halva så vi fick inte se slutet. Hugo hette den och är en familjefilm. Jag tyckte om den!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0