Lördag

Igår lördag så läste jag en riktigt rolig nyhet på FB. Min bror E och hans K hade äntligen gift sig. Allt skedde i hemlighet. Men min mamma var med som vittne.
 
Jättekul verkligen! Ett stort GRATTIS brorsan och K! Önskar er ett långt liv av lycka och kärlek! 
 
Vi åkte själva iväg till Rusta och köpte ett gåband men jag skulle nog kalla det löpband för shit vilken hastighet det kommer upp i!!
 
995kr Rusta
 
På kvällen gick vi över till en kompis och hade tacokväll. God mat och gott sällskap! Vi stannade ett par timmar och sedan gick vi hem och pressade i oss ännu mer lördagsgotter. Mådde illa som vanligt....

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

tack tack :)

Svar: :D
Chetti

2012-11-12 @ 07:45:31
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0