Tisdag-torsdag

I tisdags åkte jag och Alicia och shoppade kläder. Hon fick ett par vanliga mjukisbyxor, ett par finare mjukisbyxor och ett par leggings. Vi hittade även tre par tröjor. Vi fick ju rabatt på allt så det var ju bra.
 
Igår, onsdag så var jag på Öppna förskolan och buzzade för Nestlés Min frukt. Jag lämnade ett gäng produkter på bordet plus broschyren så mammorna kan läsa om produkten och hur det är att vara Buzzador.
Jag har sparat 4 stycken till Samuels nya kusin som vi ska ta med oss ner. Så han kan testa de när han börjar äta.
Jag ska på träff med min mammagrupp från nätet nästa vecka också. Då ska jag passa på att buzza för dem också.
 
 
Igår fick jag inte tränat fast det var min träningsdag. :(
 
Men idag, torsdag så har jag tränat 45 minuter med Biggest Looser skivan! Kändes bra! Och imorgon ska jag springa 45 minuter på löpbandet! Försöker ju nå mitt mål till julafton så det gäller att hålla igång och fokusera! December månad är ju en svår månad. Men jag ska hålla mig. Jag ska på julbord men då kommer jag bara äta mat.
Jag ska unna mig från julafton till 1/1 har jag redan bestämt. Alltså inte vräka i mig men unna mig utanför mina vanliga matscheman. Jag har redan räknat med +2kg när jag är nere i Skåne :D
Sedan sätter jag igång 2/1-2/2 och hoppas då få bort allt som jag har kvar. Sedan ska jag börja träna muskler, armar och mage mest för där dallrar skinn och annat som jag vill strama åt hehe
 
Imorgon är det fredag och det vanliga står på schemat. Jag har grovstädat ett/flera rum varje dag i veckan så imorgon ska jag bara dammsuga och svabba golven. Sedan blir det veckohandling och då blir det lite julgrejer såklart som mossa, adventsljus, advenstkalendrar och så måste jag köpa pulkor. Vi ska baka pepparkakor på söndag så jag ska köpa deg, kristyr och linser.
Vi har fått snö inatt så barnen var mycket glada när de vaknade imorse. Alicia är ute och åker med en kompis just nu.
 
På lördag ska vi julpynta något som barnen tjatar om varje dag :D Sedan ska Alicia på ännu ett barnkalas och då passar vi andra i familjen på att åka och äta ute. mmm kinamat
 
Nu måste jag ta minihuliganen :D
 
Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

naaah du är så omtänksam.. tack så mycket... (såvidare det inte är någon annan ny okänd kusin haha)

trevlig helg

Svar: Haha, nej det är O jag tänker på. Jag har även två öppnade grötpaket, en från 4 månader och en från 6 månader som Samuel ratar. Vill ni ha dem med? Semper
Trevlig helg brorsan!
Chetti

2012-11-30 @ 08:18:45
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se
Postat av: Stamp-E

jättegärna.... vi tar allting :D

detsamma syrran.

kram

Svar: Ok ska försöka få mrd allt :D
Har lite ångest inför tågresa ensam med tre barn och all paackning :(
Chetti

2012-12-01 @ 10:29:53
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se
Postat av: Stamp-E

det kommer att gå bra. kram

Svar: Ja, det är bara att ställa in sig på det värsta så blir jag kanske postivt överraskad :D
Chetti

2012-12-02 @ 02:36:36
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Hej,
Trevlig läsning😊Jag letar efter en T-shirt som du lagt ut bild på längre ned i din blogg. Gilla pappa är det på. Jag undrar vart du köpt den?
Ha en fin påsk❣️

Svar: Hejhej!
Den köpte jag för ett par år sedan på Ica Maxi. De brukar sälja roliga t-shirts inför farsdag. Ha en fin påsk själv
Chetti

2017-04-15 @ 06:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0