Måndag, tisdag

Hejhej!
 
Hoppas ni alla mår bra därute i höstrusket! Nu är det ruggigt och kallt, fy.
 
Igår, måndag så började jag med att köra ett träningspass. Sedan blev det start på utrensningen av Henrys rum. Shit vad han har grejer, får passa på att göra det när han är i skolan så han inte ser vad jag slänger/skänker bort :-)
 
På lunchen var jag iväg och träffade en mycket gammal vän. Vi har inte umgåtts ordentligt på typ 10år men nu har vi börjat ta upp kontakten igen. Vi åt libanesiskt och hon bjöd mig så det var lyxigt värre. Mycket trevligt och prata om gamla minnen och så.
 
 
 
 
Idag, tisdag var jag på BVC med Samuel. Drygt 7 månader gammal är han 69cm lång och väger strax under 9kg. Lite över på vikt och lite under på längd men alldeles perfekt.
 
Ikväll är det dags för sista föräldraträffen och ämnet är "Välja strider". Det förstår nog de flesta föräldrar vad det innebär. Jag försöker använda mig av alla tips och tricks som jag fått genom träffarna men ibland är det svårt...
 
Här är lite bilder på det jag har ätit/kommer äta idag
 
Frukost består av två skivor Frökusar med skinka och tomat.
 
Lunch består av en Varma Koppen soppa. Redd kyckling, Minestrone och Sparris är absolut godast. Och en frukt
 
 
Middag idag blir Green curry spice mix med kycklingfilé, ris, grönsaker och en massa broccoli
 
Ha en fortsatt skön vecka och kämpa på!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Ingela

Grabben börjar få frisyr! =)

Svar: Ja och håret är fortfarande spikrakt :-)
Vid den här åldern hade Henry en afrokalufs haha
Chetti

2012-10-17 @ 13:37:09
URL: http://www.ingells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0