and another one

Idag, måndag ska jag tvätta på dagen och gå på föräldramöte ikväll. Det är för både Henry och Alicias klass så jag får välja vart jag ska gå... Dumt att de lägger det så tycker jag!!
 
Matandet av Samuel gör mig lite smått galen. Jag förstår inte varför han inte vill ha mat... Han vill gärna smaka av vår mat. Men då ska det vara från våra fingrar för när skeden närmar sig stänger han munnen...
Han älskar dock att "äta själv", hålla skeden och försöka äta.
 

 

 


 
Imorgon, tisdag ska det storstädas och sedan är det gymnastik för Alicia på kvällen och hon längtar :-)
 
Dessutom är det en speciell dag för vår Samuel fyller 6 månader gammal!! Ett halvt år!
 
Ha en härlig vecka gott folk!!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Skedarna ligger kanske inte skönt i munnen??

Svar: Så kan det vara. Jag vet inte. Jag fortsätter med smakisar varje dag. En dag måste det släppa!
Chetti

2012-09-11 @ 11:07:29
URL: http://www.ingells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0