Tisdag

Idag har jag bara pysslat härhemma. 
 
Nu är F och hämtar barnen. Senare ska Alicia till kyrkans juniorer och jag ska till min andra föräldraträff 18.00-20.30 och denna gång är ämnet "vara med"
 
Imorgon, onsdag ska jag till BVC och Samuel ska på 6-månaders kontroll hos en läkare. Det är en del saker jag ska ta upp. Sömnen, maten, magen och hans ena bröstvårta ser lite "konstig" ut.
 
Jag längtar tills han sover hela nätter!! Jag längtar tills han äter vanlig mat hela dagen så jag kan sluta amma. Jag ger amningen 9 månader och äter han fortfarande inte bara mat då. Då blir det ersättning. Det är jobbigt att han är så beroende av mig hela tiden. 
 

 

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

mmm det är drygt när ungarna inte vill sova.. O är igång en hel del, vill bara ha boppe hela tiden... det är sådär för mig, men K blir helt knäckt....

Svar: Ja, första månaden vill de amma konstant. Det blir bättre med tiden!
Men att inte få sova är jobbigt... Men det är bara att härda ut! En dag så sover de hela nätter får man hoppas :)
Chetti

2012-09-19 @ 08:44:48
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se
Postat av: Stamp-E

hehe mmmm eller hur

2012-09-21 @ 07:19:28
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0