Veckans vägning

Vågen visade 74,5kg och jag var tvungen att väga mig flera ggr för jag trodde knappt mina ögon!
Det betyder att jag gått ner 1,6kg denna vecka och totalt 5kg på 4 veckor!! wihooo
 
Jag har nått två av mina mål. 1 att komma under 75kg och 2 att gå ner 5 kg!! Så nästa vecka blir det klippning och färgning av håret som belöning! Kanske att jag även köper ett par byxor för ingenting passar just nu :-)
 
Nu fortsätter jag mitt nya liv och hoppas på att fler kilon vill ramla av! Jag räknar inte med så mycket viktnedgång denna veckan eftersom jag gick ner så mycket denna veckan! men men några hg kanske?!
 
Gjorde misstaget att väga mig imorse efter min gottelördag... Ångest, hur kan man gå upp så mycket på en dag? Men då går det att gå ner så mycket på en dag också så det är bara att ta nya tag!!
 
Trevlig söndag! Här är det slacking all day long!!
 
Nästa vecka är det full gång.
 
Måndag, Ikea och Rusta.
Tisdag, F opereras och det är tredje föräldraträffen på kvällen (barnen ska med, de har barnpassning)
Onsdag, hälsa på Felix med barnen efter skolan
Torsdag, F kommer kanske hem?
 
Jag ska också storstäda i veckan för det behövs det med!
 
Ha en härlig vecka gott folk!
 

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

dutti :) men hey, nänä, man kan ju inte väga sig i närheten av den dagen haha.... det tar ungefär 6-8 timmar för fettet att sätta sig på kroppen så det får vara dagen innan ätandet man får väga sig hehe

Svar: Hihi ja det misstaget ska jag inte göra om! En vägning i veckan räcker :-)
Chetti

2012-10-01 @ 08:51:03
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se
Postat av: Ingela

GRATTIS!! =) avis, hihi!

Hälsa Felix! Jag hoppas verkligen nu att foten blir helt bra!!

Kramisar

Svar: Tack! :-)
Jag ska hälsa honom!

kram
Chetti

2012-10-02 @ 08:36:10
URL: http://www.ingells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0