Veckans vägning


Veckans vägning visade 78,4kg på vågen. Det betyder att jag under veckan gått ner 1,1kg.
 
Jag är nöjd såklart! Mitt mål nu i början är 1kg/vecka.
 
Jag har ändå ätit normalt, regelbundet, ätit ute 2 ggr, ätit godis i lördags och popcorn igårkväll. Det enda jag gjort är att utesluta alla kakor, snacks m.m. Tränat varannan dag med min cykel.
 
Nu är det nästa kilo som ska bort i veckan! Jag ska träna lite med Biggest looser. Vi har en Kinect skiva så jag kan träna framför tv:n. Jag måste variera träningen så det är roligt.
 
 
 
Såhär har mina matscheman sett ut i veckan.
 
Frukost: 09.00. Två frökusar (grova mackor) med smör och skinka och tomat. Ett glas mellanmjölk
 
Lunch: 12.00. Nudlar
 
Mellis: 15.00. ett äpple eller annan frukt
 
Middag: 17.00. Det vi brukar äta men tänkt mer tallriksmodellen när jag lagt upp maten. Mer grönsaker.
 
Kvällsmat: 21.00. Ett glas med yoghurt och en vanlig macka med skinka.
 
I lördags åt jag godis/choklad, i måndags och i fredags var jag ute och åt lunch.
 
Om det skulle visa sig att jag börjar stå stilla i vikt då kommer jag nog dra ner på kvällsmålet och se över lunch alternativen. Jag tycker det är så svårt med just lunchen.
 





Kommentarer
Postat av: Stamp-E

dutti :)

Svar: Tack :-)
Det känns som jag hittat rätt för första gången i mitt liv! Jag tänker annorlunda, äter annorlunda och mår bra!!
Chetti

2012-09-09 @ 13:35:06
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se
Postat av: Tessan

Duktig du är med träningen! Snart kanske du kan göra oss sällskap på gymet :)

Svar: Ja, gärna!!
Om 2-3 månader vill jag gärna ha slutat amma helt och då kör jag igång med hårdare träning tillsammans med er :-)
Chetti

2012-09-09 @ 18:18:57
Postat av: Stamp-E

soft feeling

2012-09-10 @ 12:17:27
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0