Funderingar

Åh, har börjat få flyttfeber. Vill flytta härifrån. Jag känner två stycken som flyttar ifrån Norsborg nu. Vill också!
 
Funderar på att leta hyres i "bättre" område och spara till hus där.
Eller ska vi bo kvar och spara till hus här?
Eller chansa och låna till allt? SBAB lånar upp till 95% av husets värde såg jag. Huslån plus blancolån. Sugen, ja!!
Köpa billigare boende bara för att komma härifrån?
 
Råd och tips!
 
 
Om det går bra för F som spelaragent så drar vi till Nigeria i jul eller ev. nästa sommar! Jag vill! Han har en kompis som är spelaragent och han tog bl.a. hit Peter Ijeh och en spelare som nu spelar i något allsvenskanlag här i STHLM. Hoppas han lyckas ta hit någon bra! Det är så spännande!
 
Jag drömde inatt att jag fick mitt högskoleprovsresultat och det vara på 5,9 av 20. Jag tror det var 0,59 alltså haha. Jag var så besviken och ville inte visa någon och det var på matten jag fick skitdåligt,,,
På lördag hoppas jag  få reda på resultatet! Åh, låt mig få minst 0,9-1,0 snälla!
 
ha en fortsatt bra vecka!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Det är bara och ringa om du vill ha råd och tips ang flytt och SBAB. Vi har bara letat lght och hus i ett halvår men jag har lärt mig mycket på vägen. Och nu ska vi ju flytta till hus :). Ni borde väl ha rätt så höga flyttpoäng i BB?

Hoppas du får bra resultat på provet :)

Kram

Svar: Ja, vi kan ju alltid boka ett möte och se vad de säger. Ja, verkligen kul att ni flyttar till hus!Nej, nu har BB ändrat system, nu räknas tiden man bott i den nuvarande lägenheten...

Tack vännen!
Chetti

2013-04-30 @ 18:17:38
Postat av: Stamp-E

förstår att du vill lämna det sjunkande skeppet :D

jag har hört att det finns sjuuukt billiga hus nere i skåne... ;)

dessutom mycket bättre o va spelar-agent här nere med de bra allsvenska klubbarna (mff har mer poäng än alla stockholmslagen tillsammans) och närheten till de europeiska ligorna...

Svar: Haha, vi får se om jag kan få med F på den båten =DPlugga kan jag ju göra i Skåne också, bara byta skola ju!

Chetti

2013-05-02 @ 08:12:20
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se
Postat av: Ingela

Håller helt med Stamp-E =)

Svar: Haha förstår det! =D
Chetti

2013-05-02 @ 09:12:27
URL: http://www.ingells.blogg.se
Postat av: Stamp-E

ja så vad väntar ni på haha

2013-05-02 @ 12:55:56
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0