Helgen hägrar

Vad har vi gjort då? Inte så mycket roligt. 
 
Jag har i allafall tränat varannan dag och jag tänker fortsätta med det. =D
 
Nu har vi tagit i med hårdhandskarna vad gäller Henry och hans läggning om kvällarna. Han är så sur, arg och bråkig när han inte sovit tillräckligt. Hans lärare säger att han varit på så dåligt humör i veckan. Så får vi se om det blir någon förbättring.
 
F är ju mångsysslare och en av sakerna är ju att han kan teckna/rita/måla. Det roliga är att han börjar med en bild men avslutar aldrig den. Men kors i taket nu har han ritat av Samuel. Nu vill jag att han ritar av alla barnen som bebisar som vi kan rama in och ha på väggen.
 
 
I helgen ska vi inte göra så mycket mer än typ städa, umgås och se på film. 
 
Filmtips på thrillers och barnfilm?!
 
Ha en underbar helg finingar!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Vad duktig han är! Jättefin bild på Samuel.

Svar: Tack! =D
Chetti

2013-04-12 @ 17:33:09
Postat av: mamma

Jättefin bild! Jag har minne av att han också har tecknat av Kevin.

Svar: Tack! Jo, det har han =)
Chetti

2013-04-12 @ 22:09:44
Postat av: paula

jo han har ritat av kevin osså

Svar: Japp! =D
Chetti

2013-04-12 @ 23:28:04
Postat av: Ingela

Har han tecknat fritt från minnet eller efter ett foto?

Svar: Efter ett foto.
Chetti

2013-04-15 @ 08:52:14
URL: http://www.ingells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0