Nu kör vi!

 
Jag vägde mig igår men ni får inte veta vad jag väger... Gått upp en hel del och jag skäms... Men vet ni vad nu tränar jag igen och nu kör jag Viktväktarna från idag. Jag vet hur man blir av med vikten så nu kör vi!
 
Det blir inga siffror från vågen förrän jag är nere på den vikt när allt gick snett. Det lär ta ett tag men skitsamma för nu är min motivation tillbaka och det känns great! =D
 
Helgen har bestått av städning och film.
 
 
Zero dark thirty. Det är en film om hur CIA jagar Usama Bin Laden. Åren fram till själva attacken där UBL dör. Den är lång och fylld av hemskheter. Men sevärd om man gillar verklighetsbaserade filmer.
 
 
 
 
Love and honor. Filmen utspelar sig under Vietnamkriget men är mer än kärleksfilm än en krigsfilm. Den handlar om soldater som åker på permis och vad som händer då m.m. Den är helt ok faktiskt.
 
 
 
 
Citadel. Detta är en läskig film som är mycket sorglig. Den var jobbig att se men helt klart sevärd.
 
Igår hade vi besök av Henrys kompis med familj. Trevligt med besök men trodde mamman bara skulle lämna sonen =D
 
Ni får ha en fortsatt mysig söndag!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hahaha, ja ibland blir man förvånad över att folk bjuder in sig själv hahaha

Svar: haha, ja jag hade liksom tänkt göra annat än att sitta och underhålla mamman i några timmar =D
Chetti

2013-04-15 @ 08:50:05
URL: http://www.ingells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0