Påsklovet fortgår

Och vad hittar vi på då?
 
Nja, inte mycket faktiskt. I tisdags åkt vi till Heron City en sväng, åt ute och barnen fick spela i spelhallen.
 
Igår, onsdag, så gick jag och Samuel till Öppna förskolan. Sedan gick vi promenader, stosade runt i centrum. Jag shoppade några saker för presentkort som jag har. Inga dyra grejer och dessutom med kuponger. Jag köper väldigt sällan kläder eller annat till fullt pris.
 
Jag såg en film häromdagen som jag tror du Stamp-E skulle gilla
 
 
The incident. Det är en thriller som handlar om ett gäng unga killar som jobbar i köket på en mental institution. En kväll blir det strömavbrott och alla är fast hehehe
Den är spännande och mentalt störd =)
Den är lite B-ig men ändå helt klart sevärd!
 
Just nu är F och gör ett prov. Det är hos svenska fotbollsförbundet. Klarar han det så får han börja jobba som fotbollsagent. Alltså få hit spelare och få dem att skiva kontrakt med fotbollslag här i Sverige. Hoppas det går vägen och att han hittar en Zlatan =)

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

ok ok.. känner inte igen namnet, får spana på den...

gött, hoppas det löser sig med F:s drömmar om att bli agent...

2013-04-05 @ 07:53:03
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0