Påsklovet över

Barnen är tillbaka i skolan men vilken morgon vi haft =(
Henry var sur, tvär och arg och hela morgonen var kaotisk... Han kom till skolan, vägrade gå in, fröken ringde hem för han gick inte att få lugn men F pratade med honom. Då blev det bra och förhoppningsvis håller det i sig. Känner mig så dränerad på allt och det är inte roligt med bråk och skrik varje dag. Är själv uppvuxen på det sättet...
 
 
Igår, söndag så tränade jag faktiskt framför Biggest Looser Bob. Tufft men skönt! Nu ska jag fortsätta planera in och träna varannan dag! Jag ska försöka äta bättre också. Har gått upp så mycket =(
 
Nej, vi träffade aldrig min bror Göran med sambo =(
Tiden räckte inte till och Alicia var lite ledsen över detta ;(
De åkte hem igår.
 
Idag är det F´s sista föräldralediga dag. Imorgon är det jobb eller sjukskrivning som gäller och eftersom han inte kommer kunna jobba så blir det att han ringer sitt jobb och sjukskriver sig. Sedan är det upp till FK att godkänna sjukskrivningen eller inte. 
 
 
 
Imorgon ska jag upp till barnläkarmottagningen för att lämna urinprov för Alicia. Hon behöver inte vara med då hon missat en del i skolan redan, nationella proven pågår. Ingen läkare har ringt så imorgon måste vi hämta ut den andra medicinen som ska tas i 10 dagar. Hoppas inte den är lika dyr...
 
Idag efter Alicia slutat skolan så ska vi till SKHLM och kolla på kläder åt henne. Jag har en massa bonuscheckar, kuponger och presentkort så det blir nog en massa klipp =D
 
 
Samuel är fortfarande jätteförkyld och vaknar flera ggr/natt. Jobbigt men förhoppningsvis så är det snart över.
 
Här har det snöat både igår och idag och det är kallt. Våren känns väldigt avlägsen, sjuk ju!
 
ciao

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

jo men det är rätt, man får inte ge upp hur jävligt än ungarna beter sig.. de kommer att tacka en i framtiden.. och oftast så är det bara något tillfälligt...

Svar: Japp det är sant!
Chetti

2013-04-09 @ 08:08:13
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0