shoppingen

I måndags eftermiddag var jag och Alicia och shoppade kläder till henne. Först var vi inne på KappAhl där vi köpte
 
Svarta batik tights för 149kr
 
Vit tröja med "diamantar" på axlarna för 179kr
 
Men jag hade 100kr i bonuscheck på en kupong på 25% på ett barnplagg så jag betalade endast 183kr kontant.
 
Sedan gick vi vidare till H&M där vi hittade
 
En vår/höstjacka för 299kr
 
Pösiga jeans på killsidan 199kr
 
En angrybirds t-shirt liknande denna men grå och birdsen hade 3D glasögon för 129kr
 
Men jag hade 150kr i bonuscheckar och en 20% rabattkupong på barnkläder plus 400kr i presentkort så vi betalade ingenting kontant utan fick dessutom kvar på ett av presentkorten =D
 
Sista butiken blev Lindex och där hittade vi
 
Byxor för 149kr
 
Och sedan hittade vi en rosa t-shirt på rean för 50kr. Egentligen killmodell.
 
Vi hade 183kr kvar på ett presentkort så jag betalade endast drygt 60kr kontant.
 
Så nu är Alicias garderob förnyad och det blev inte så dyrt ändå =D
 
 

Kommentarer
Postat av: Ingela

Perfekt!! =) Kan glädja Ali med att mina killar har exakt samma Angry Birds-tröja =)

Svar: Haha =D
Det ska jag berätta för henne! Den på bilden eller den som jag köpte till henne?/Den som jag beskrev?
Chetti

2013-04-10 @ 13:11:52
URL: http://www.ingells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0