10-årskalas

Idag har vi haft kalas för Alicia. Vi bjöd på korv i bröd och minipizzor. Senare blev det Minecraftcupcakes, kanelbullar, chokladbollar, chokladrån och chocolate chip cookies.
 
Slutligen tårta med ett lager nutella mixat med vispgrädde, ett lager jordgubbssylt och grönfärgad smörkräm med sockerpastafigurer täckte tårtan. Den var verkligen supergod!
 
Barnen dansade och sjöng och slutligen var det fiskedamm =D
 
 
Nu är vi trötta men glada!

Imorgon ska barnen på barnkalas i en bowlinghall. Jag ska tvätta och så måste jag även plugga inför en basgruppsträff på måndagmorgon.
 
F ska opereras på måndag. De ska ta bort skruvar eller vad det nu var ur hans fot. Han får ont av dem och de behövs tydligen inte... ?! Det är en dagoperation så han kommer hem samma dag.
Problemet är att jag måste vara i skolan men gudfar P ställer upp som barnvakt.
 
Sedan ska Samuel ju inskolas från måndag men jag får ringa och prata med dem om hur vi ska göra. F måste ta hela inskolningen trots att han opererats för jag måste plugga, vara i skolan...
 
Ni får ha en fortsatt skön helg!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

du är en grym morsa chetti :)

Svar: Tack, det behövde jag verkligen höra!! =)
Chetti

2013-08-25 @ 12:47:58
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se
Postat av: Tessan

Grattis Alicia! Vilken din tårta och fina bakelser :)

2013-08-25 @ 20:04:55
Postat av: Anonym

Fin tårta ska det stå :)

Svar: Tack tack säger Alicia! =)
Chetti

2013-08-25 @ 20:05:24
Postat av: Ingela

Vad häftig tårta! Och vad kul att den blev god! Såna kalas kommer barnen alltid att minnas =)

Svar: Ja, tårtan var verkligen god! Den måste jag göra fler gånger!
Chetti

2013-08-26 @ 08:46:38
URL: http://www.ingells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0