Imorgon börjar det

Från imorgon kan jag kalla mig sjuksköterskestudent och det känns pirrigt, spännande, overkligt och otroligt kul!
 
Helgen har varit full av måsten, så det var inte mycket slappande... Jag bakade en massa igår, tvättade och höll på. Idag städades det, en tur till Skopunkten men Henry fick inga skor för ingenting passade unge herren... Han får gå i sandaler tills det blir vinter...
 
Jag har hunnit med två filmer
 
 
The conjuring. Nja jag är väl skadad av alla skräckisar så jag är svårskrämd men visst var där en del scener som var scary...
 
 
The great Gatsby. En helt ok rulle med Leonardo Di Caprio och "Spindelmannen" i huvudrollerna. Kärlek, pengar, otrohet m.m.
 
Barnen börjar också skolan imorgon, 2:an och 4:an. Samuel ska vara hemma med pappa F ytterliggare en vecka.
På fredag fyller Alicia 10år och på lördag blir det Minecraftkalas härhemma med en massa skrikande barn =D
 
Nu kör vi!!!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Ja, vill man inget ha får man vara utan (ang Henrys skor). Förstår hur spännande det känns för din del just nu, lycka till!! =)

Svar: Ja, han vill bara gå med sandaler...
Mmm mycket spännande! tack :)
Chetti

2013-08-19 @ 13:29:07
URL: http://www.ingells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0