Lite härligt seg i benen

Min sista föräldralediga dag städade vi, jag läste igenom kursplanen och försökte styra upp mitt pluggande den kommande månaden. Har lånat en del böcker på olika bibliotek, beställt några online och avvaktar med några för att höra vad lärarna säger om kurslitteraturen.
 
Första arbetsdagen gick bra, men jag känner mig riktigt seg i benen. Det lär bli en ordentlig träningsvärk imorgon... Och jag är mer än nånsin motiverad till pluggandet och göra något annat här i livet!
 
Vi har fått brev från Astrid Lindgren och Samuel kommer opereras 10/9, inskrivning 9/9 och det blir en dagoperation så han får gå hem efter ett par timmar. Hans missbildning heter hypospadi och är en de vanligaste missbildningarna hos pojkar (1:300-400 pojkar).
Han kommer behöva vara hemma två veckor typ och just den 9/9 skulle han börja gå heltid efter sin inskolning... Så F får ju troligen vabba de två veckorna eller att jag vabbar någon dag då jag inte har något i skolan att gå på. Vi får se...
 
Nu ska jag kolla in lite bloggar snabbt, ikväll ska jag börja plugga så smått =D
 

Kommentarer
Postat av: paula

e det snoppen du pratar om?

Svar: Japp!
Chetti

2013-08-13 @ 20:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0