Nu börjar allvaret

Nu börjar allvaret med studierna. Jag satt tre timmar i bibblan och pluggade idag, ovant och jag fick lite skrivkramp haha
 
Vi hade bara 1 timme och 45 minuter i skolan idag sedan mötte jag upp F och Samuel i SKHLM. Vi fixade lite med Alicias presenter då det är hennes 10-årsdag imorgon!
 
Sedan var jag tvungen att plugga då alla uppgifter börjar trilla in, nu börjar det *hjälp*
 
Det känns så ovant att läsa, skriva och så men roligt. Jag vill ju lära mig allt inför mitt kommande yrke.
 
Nu kommer det bli mer och mer självstudier, då gäller det att ha disciplin och verkligen planera sin tid väl speciellt jag med 3 barn. Jag måste sitta på dagen när de är i skola, förskolan och ev. när de somnat på kvällen.
 
Imorgon fyller som sagt Alicia 10år och vi ska ut och äta på ett ställe hon väljer. Sedan ska vi göra kristyrfigurer och Minecrafttårtan.
På lördag blir det kalas härhemma med en massa barn, kul!
 
På söndag blir det plugg, städ och tvätt.
 
Hoppas alla får en fin helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0