T.G.I.F.

Ja, så var denna arbetsvecka över och jag har ännu en gång lämnat Citymail för en längre period. Jag är tjänstledig till den 6/6 sedan är jag fast anställd igen över sommaren. Jag kommer troligen ta föräldraledighet 3-4 veckor under sommaren så jag får lite ledigt från både skola och jobb.
Jag måste bara komma ihåg att söka ny tjänstledighet i januari för år 2.
 
Jag är så trött i kropp och knopp. Hoppas få sova ut ordentligt imorgon. Nu i helgen ska vi baka inför Alicias kalas nästa lördag. Det blir kanelbullar, cupcakes och chokladbollar. Och så måste vi skriva inbjudningskort till hennes skolkompisar.
Alicia ska sova över hos en kompis imorgon för första gången. Hon ser verkligen framemot det!
 
På söndag måste vi ut och leta skor till barnen. På måndag börjar skolan och då måste de ha bra skor, kläder och sådant.
 
Ni får ha en fin helg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0