Veckan som gått

Denna veckan har varit tuff med sjukdom och VAB. Samuel är jätteförkyld och hostig... Och vabba som student är tufft för den pluggtiden jag missar under dagen får jag ta igen när F kommer hem och sena kvällar när barnen somnat vilket gör att jag knappt får någon vilotid... Men men det är bara att köra vidare!
 
Nästa vecka är sista veckan innan jullovet så det känns skönt! Föreläsning, seminarie, gruppträff och självstudier inom vårdetik består veckan av. Mycket intressant ämne och massor att läsa, sätta sig in och förstå.
 
Idag var det så dags för Henrys 8-årskalas och det var väl en 15 barn här som stimmade och ljudnivån var hög =D Han fick massor av fina saker bl.a. lego, kläder och pengar.
Vi bjöd på grillad kycklingkorv, hembakta lussebullar, chokladbollar och pepparkakor samt chocolate chip cookies och maränger. Och istället för tårta bjöd vi på vaniljglass med chokladsås och strössel. Och självklart fiskedamm (godispåsar).
 
Jag tyckte det var mycket lyckat. Nu blir det till att vila i soffan resten av kvällen =)
 
 
Jag såg en ganska ok film förra helgen
 
Evidence, en liten skräckis =)
 
Ni får ha en fin vecka!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0