Veckans update

 
 
Igår såg jag äntligen Grown ups 2 men blev grymt besviken... 1:an är så mycket roligare!
 
Förra veckan besiktigade vi bilen men den underkändes tyvärr =( Handbromsen på vänster sida är ur funktion?! Jaja, det är bara att fixa och ombesiktiga, tråkigt med pengarna bara...
 
Någon mer än jag som följer Paradise Hotel? =) Mitt avslappningsnöje om kvällarna. Men vad är det för människor som ställer upp?! hahaha
 
I tisdags var det så dags för Samuels besök hos neuropediatriska kliniken på Astrid Lindgren sjukhus. De bekräftade i princip det BVC läkaren sagt. Huvudformen är genetisk och det är endast kosmetiskt. Han undrade om han slagit i pannan och det har han ju gjort många ggr och då kunde "bulan" bero på det, att liksom bulan består av brosk och ifall det är så kommer "bulan" försvinna med åren.
 
 
 
 
I helgen har vi nattgäster. A´s barn W och D är hos oss. Så det är fullt hus och det är roligt! Visst tjafsas det emellanåt men Samuel är den mest krävande =)
Idag har vi bakat pepparkakor och barnen har varit ute och åkt pulka. Ikväll blir det lördagsgodis och film.
Imorgon måste vi skriva inbjudningskort till Henrys skolkompisar till hans kalas nästa lördag.
 
I veckan fortsätter vi med vårdetik i skolan. Vi har föreläsningar, basgruppsträff och egna studier. Väldigt intressant ämne! Och Henry fyller 8 år på torsdag =)
 
Ha en fin söndag och andra advent
 

Kommentarer
Postat av: anna u

så kul att det gick bra i helgen, händer inte ofta man är barnledig och jag har inte gjort mycket kan jag säga mest slappat
evigt tacksam
pulka måste vi köpa så vi kan ut och åka
tack vännen än en gång för i helgen
kram

Svar: Bra att du bara slappade! Det är lugnt 😊
Chetti

2013-12-08 @ 08:15:49
URL: http://www.annaadidas.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0