Alicia

Jag har glömt att berätta om hur det går för Alicia med den speciella klockan. Det går superbra! Sedan vi började med den så går hon regelbundet på toaletten under dagen (7ggr) och hon har inte kissat i sängen en enda natt sedan vi började med den.
Fantastiskt resultat!
 
Henry är fortfarande sängvätare men förhoppninsvis så lägger det sig för honom också så småningom! Hoppas så innerligt att Samuel slipper detta problem!
 
 
Sedan så har jag skickat in fullmakt och sådär till Alicias försäkringsbolag angående sängvätandet. På telefon sade de att det inte ingår i hennes försäkring men när jag sedan anmälde det som en skada online fick jag svaret att skicka in fullmakt för att kolla i hennes journaler. Det gäller att inte ge upp! Vill ju ha det som vi har rätt till. Om vi nu får ersättning för hjälpmedel så är det ju toppen!
 
Sedan har Alibali kommit in på breakdance i Huddinge. Hon kommer bli så glad. Pysselkurs på tisdagar och breakdance på torsdagar. Nu måste vi bara hitta något passande för unge herre Henry. Bowling känns så lamt. Han behöver något rejält där han får springa av sig sin energi. Det kanske blir fotboll ändå.?!
 
Ciao

Kommentarer
Postat av: Ingela

Prova brottning =)

Svar: Ja, det hade kanske varit något =)
Ha ska få testa på några grejer på sportlovet så får vi se. Kanske pingis eller tennis??
Chetti

2013-02-04 @ 16:00:25
URL: http://www.ingells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0