Nämen tjenare

Börjar med Melodifestivalen. Jag tyckte inget var bra. Men jag tycker om David Lindgren så det var kul att han gick vidare. Yohio trodde jag var en tjej fram tills att han gick vidare och jag hörde att de sade att han var en 17-årig kille.
 
Efteråt kollade jag på en skum film
 
 
Safety not guaranteed. Det handlar om några reportrar som vill göra ett reportage med en kille som annonserar i en tidning om att han vil ha folk som vill resa tillbaka i tiden med honom. Konstig, underlig och jag vet inte riktigt om den kan kallas sevärd...
 
Igår, söndag städade vi och slappade en del. Samuel är fortfarande väldigt snorig och F vill ta honom till läkare. Men jag vet inte. Han har ingen feber och verkar inte ha ont någonstans. Han har varit förkyld i en vecka nu.
Så mammaträffen jag skulle på idag blev tyvärr inställd. Jag som såg framemot att komma hemifrån en stund. :(
 
 
Så idag, måndag blir det ännu en innesittardag men ev. ska jag träffa en kompis med son för lite tjittjat.
 
Ikväll går en del av mina Traderaannonser ut och jag får sålt det mesta. Det är ju itne mycket pengar men ett par hundra i alla fall. Speciellt min doppler, hjärtljudsmaskin för att kunna höra hjärtljuden i magen är populär. Igårkväll låg den på 310kr och jag köpte den själv för 350kr hösten 2011.
Resten är mammakläder och bebiskläder. Det jag inte får sålt ska jag skänka till S:t Erikshjälpen där en kompis arbetar.
 
 
Men ingen ringer på bilstolen, andningsalarmet och amningskudden. Lade in de på Blocket men ingen ringer buhu. Dessutom skänker jag bort en babybalja, ett par mammajeans och en äldre bilkudde. Men ingen kommer och hämtar dem heller. Tråkigt!
 
Ni får ha en fortsatt härlig vecka i kylan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0