Helgen

Igår, lördag cyklade jag 45 minuter och städade lite.
 
Jag berättade för F om överraskningen och han blev glad. Jag lämnade barnen hos barnvakten strax innan 17 och vi hann precis in innan filmen började.
 
 
 
The Hobbit, första filmen av 3. Mycket bra, vi njöt av varje sekund. Det var roligt att se en massa kända karaktärer från Sagan om ringen trilogin.
 
Nu måste vi ju tyvärr vänta till december då andra filmen släpps. Det var mysigt att vara ute själva och det hade gått bra med Samuel.
 
Idag, söndag har allt julpynt packats ner. Det är sjukt hur snabbt det går. Vi satte ju precis upp det...
Sedan har jag städat klart härhemma. Skönt när det är rent!
 
Nu blir det datortid resten av dagen, kolla bloggar och FB. Och imorgon är det en ny vecka  Ev. blir det en tur till Ikea imorgon för att handla ny duschstång och datorstol till Henry.
 
Just det ha kollat upp bowlingklubb för Henry och det finns en här i Norsborg som spelar i Vårby. Så han kanske börjar där. Vi får se, har mailat dem.
 
Ni får ha en mysig söndagkväll och en bra arbetsvecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0