Ångesten börjar krypa på + dansvideo

Insåg idag att det bara är 6 veckor kvar av min föräldraledighet som jag trodde skulle vara för evigt typ... =(
 
Sedan börjar allvaret igen med tidiga morgnar, stress och för lite tid för allt som bör och ska göras. Jaja, det finns ju inget alternativ. Jobba måste man ju eller plugga om jag nu kommer in för att kunna få ett bättre (?) jobb.
 
But still ångesten är där och tänker jag på det får jag en liten klump i mage. Min lille gubbe ska gå på förskola hela dagarna, andra ska ta hand om honom =( 
Åh, jag kommer sakna honom så mycket!
 
Här kommer en dansvideo. Samuel älskar att dansa =D
 
 

Kommentarer
Postat av: Madde

Försök njuta så länge ledigheten varar! Jag brukar också ha ångest då jag har varit ledig en längre tid. Det jobbigaste är tidiga morgnar, för både Magnus och jag börjar klockan sju. Nu från hösten ska i alla fall barnen lämnas till och hämtas från samma ställe på dagarna (samma eftis). Lycka till med studier eller jobb!

Svar: Jag försöker verkligen njuta! Håller med om att morgnarna är tuffast,,,Tack vännen!
Chetti

2013-07-03 @ 07:35:17
Postat av: Ingela

Naw =)

Svar: =D min lille dansare
Chetti

2013-07-11 @ 16:34:55
URL: http://www.ingells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0