Måndag

Imorse gick vi förbi Medborgarkontoret och lämnade in våra nya inkomstuppgifter. Hoppas på en ordentlig sänkning av barnomsorgsavgiften nu när jag bara har CSN som inkomstkälla.
 
Sedan kollade jag på bostadsbidrag på FK´s hemsida och det ser ut som vi kan bli beviljade det också. Gött isåfall, skrev ut alla blanketter så får vi väl fylla i så gott det går och lämna in.
 
Jag har även kontaktat facket så min avgift sänks hos dem med, förhoppningsvis en bra sänkning.
 
 
 
Så det kanske kommer gå runt rätt bra tros allt. Nu har vi ju 3 (4) barn så då blir det svårare än om man varit helt själv.
 
Idag har jag storstädat i typ 5 timmar *puh* och imorgon blir det några timmar till. Min syster Paula kommer upp till oss imorgon och stannar en vecka! Ska bli skoj!
Vi ska hämta henne vid tåget men tyvärr måste vi ta oss dit kollektivt för F slutar inte förrän 15.00 och hennes tåg är inne ca 14.15... Det betyder t-bana. buss, buss och 50 minuters enkel resväg *blää*
 
Ni får ha det så bra sålänge!!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Härligt att ni får sänka utgifter, det behövs! Ha det så kul med Paula!

Svar: Ja, det är gött mos =D''
Det ska vi ha!
Chetti

2013-08-01 @ 09:14:59
URL: http://www.ingells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0