Måndag

Jag satte klockan på 07.30, men när larmet ringde så snoozade jag till 08.00 men sedan blev det bråttom. Alicia skulle nämligen på återbesök hos läkaren angående hennes njurbäcken m.m klockan 09.00. Vi lämnade en sovandes Henry hemma och han sov fortfarande när vi kom hem. Den sömntutan gick upp efter 11.00 =D
 
Ja, vi har nu fått tabletter, Minirin, som ska hjälpa Alicia med den nattliga anuresen som kommer och går. Sedan ska vi skicka in den där alarmklockan för den funkar inte som den ska och förhoppningsvis få en ny så hon börjar sköta sig om dagarna också. (Hon kan hålla sig i princip hela dagen-inte bra!)
Sedan vägdes hon och hon väger 48kg. Hon är 146cm. Så det är något vi ska försöka ta tag i nu också. Mycket på en gång men men något måste göras!
 
Ja, vi har ju hunnit med film som vanligt då
 
 
Små citroner gula. En svensk komedi. Den var helt ok faktiskt! Drama, kärlek och sådant =)
 
 
21 and over. Denna film känns som en sämre kopia av Baksmällan. Där huvudpersonerna är yngre och mindre smarta typ. Det är en ok film, rolig emellanåt.
 
I veckan har jag inga stora planer än mycket p g a olust. Att åka iväg med alla tre barnen själv och Alicia och Henrys ständiga kivande tar bort min lust tyvärr...
Vi kommer i alla fall träffa kompisar och vara ute och så men vet inte om det blir några aktiviteter närmare stan...

Kommentarer
Postat av: Ingela

En barnpsykolog sa till mig en gång "räkna med att barnen kommer att vara jobbiga, t ex på tåget, vid hämtningar så blir du inte så besviken". Bra att tänka på!

Svar: Jag räknar alltid med det men de överträffar alltid mina förväntningar till ännu värre haha
Chetti

2013-07-11 @ 16:37:12
URL: http://www.ingells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0