Söndag

Igår åkte vi till Mediamarkt och köpte dator till mig.
 
Det blev en Asus för 5000kr. F har redan en monsterdator från Asus som han är nöjd med så jag körde på det.
Jag testprovade den igår och den verkar toppen! Lätt och smidig!
 
Efter Mediamarkt drog vi till stranden i Slagsta så barnen fick svalka sig lite. Vi har haft så otroligt hett den senaste veckan...
 
Igår beställde jag grön och svart pastafärg, och fem färger av sockerpasta från www.kakburken som vi ska använda till Alicias Minecraft cupcakes och tårta.
Sedan fick jag bra recept av syster Ingells till buttercream (smörkräm)
 
 
och Royal icing (kristyr)
 
 
Jag kommer använda Leilas klassiska cupcakes recept till cupcakes.
 
 
Wish us good luck haha...
 
 

Kommentarer
Postat av: Ingela

Kul att prova nya recept men det är alltid en chansning med nya grejor...

Grattis till datortillskottet!

Svar: Jo, jag vet. Har redan sagt till Alicia att inte blir arg/ledsen om det inte blir som hon tänkt sig.
Ja, härligt med egen dator! =D
Chetti

2013-08-01 @ 09:16:20
URL: http://www.ingells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0