Helgen rullar på

Nu är min semester över för denna gången. Fr o m idag är jag föräldraledig igen. Och tänk att det är 1/6, den efterlängtade sommaren är här wihooo
 
Idag var vi ute och gjorde lite ärenden. Bytte slang på ena barnvagnshjulet, förbi Ikea och köpte några grejer och slutligen Biltema och fick nya rollerblades till Henry eftersom en skruv hoppat av. Tyvärr så blev det fel med vissa saker från Ikea (som vanligt) så vi måste förbi där en dag och byta grejerna.
 
Nu har vi precis haft besök av P med familj. Resten av dagen ska jag sitta lite vid datorn och titta på någon spännande film.
 
Imorgon ska vi till Gröna Lund och McDonaldsdagen. Så det blir till att åka karuseller och äta karameller. Hoppas det blir uppehåll så det inte regnar hela dagen.
 
 
Just det Alicia har börjat se sämre, ser inte vad det står på tavlan m.m. =(
Usch, glasögon blir det väl då. Jag har ju själv dåliga ögon så det är väl inte förvånande egentligen. Vi får gå och kolla hennes syn och se vad de säger. Hon får ha linser när hon är redo för det. Om hon nu vill ha det!
Linser är en av de bästa uppfinningarna nånsin, frihet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0