Midsommar och semester

Fr o m imorgon fram till månadsslutet så tar jag ut mina sista semesterdagar sedan lär det dröja länge innan jag har semester igen. =D
 
Midsommarafton närmar sig och lusten till att fira det har sakta smugit sig på. Det blir nog grillspett med kyckling och svamp, potatisklyftor, beasås, vitlöksbröd och grönsaker. Och självklart vaniljglass med jordgubbar =D
 
Jag och en gammal vän har fått kontakt igen och hon ska komma i imorgon. Det var på tiden att vi blev vänner igen och börjar umgås igen! Livet är för kort!
 
Ta vara på era vänner och familjen! Kramar till alla som behöver det!
 
Glad Midsommar!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Tessan

Jag tänker fira midsommar på fredag inte imorgon :)
Glad midsommar till er alla!
Kram

Svar: Haha, lite fel blir det ibland med 3 barn springandes runt benen =D
Glad Midsommar vännen!!
Chetti

2013-06-19 @ 18:58:55
Postat av: Anna

Ja det var på tiden!!! Är så glad och det var så härligt att få träffa er efter så lång tid och så mycket vi har att prata om
Kram och jag/vi älskar er allihop

Svar: Ja, det var verkligen härligt att träffas igen efter så lång tid! Kramar, vi älskar er med <3
Chetti

2013-06-21 @ 09:25:08
URL: http://www.annaadidas.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0