Tisdag/onsdag

Igår, tisdag var vi ute och lekte på en lekplats på förmiddagen sedan gick vi och handlade. Vi fick inte komma in på öppna förskolan då deras åldersgräns är 0-5år. Prutt på dem =(
 
På eftermiddagen följde Alicia med en klasskompis och dennes mamma till stranden. Jag tvättade och kunde inte följa med. Henry lekte med en kompis här hemma. På kvällen gick jag och en kompis en lång promenad här i Norsborg.
 
Idag, onsdag åkte vi hem till en kompis och hennes dotter som är jämngammal med Samuel. Vi grillade och barnen lekte på olika lekplatser. Kul!
 
Men barnens bråkande tar kål på mig. Ska vi ha det så hela sommaren? De bråkar med varandra, puttas, retas, skriker och springer iväg. Och detta vi ens hunnit fram till målet...
Hoppas så att de växer ifrån detta kivandet och blir nära vänner som tonåringar/vuxna.
 
Filmer vi sett
 
 
The Company you keep. En spännande drama/thriller typ. Den var helt ok och inte så mycket mer.
 
 
Passion. En film som känns som jag sett för några år sedan och det har jag nog också men då var det en fransk version. Noomi Rapace i en av huvudrollerna. Kärlek, intriger, avundsjuka m.m. Den var ok men inte så mycket mer.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0