Torsdag vad det här

Känner mig lite som en tråkig bloggare just nu men vi har en lite tråkig hemmavecka. Igår såg jag en film
 
 
Welcome to the punch. En typisk actrionrulle med bovar, korrupta poliser, skjutande och dödande. Jag tyckte inte den var så bra faktiskt. Inget nytt tillfördes, ingen twist men jag somnade typ en kvart innan slutet så allt det bra hände kanske då?
Filmen är väl en ok slapparfilm men inte så mycket mer.
 
Igår var vi hemma typ hela dagen, tvättade och städade. Jag hämtade ett paket, en tröja jag köpte till Alicia på Tradera.
 
Helt oanvänd, prislappen satt kvar, från Lindex. 20kr fick jag den för =D
 
Sedan hade jag lagt bud på 1kr styck för två fina mobilväskor i skinn men tyvärr så glömde jag det och så såg jag att två andra vann dem för 2kr, irriterande!! =(
Nu har jag lagt bud på två andra som går ut på söndag och nu ska jag försöka att inte glömma!
 
Igår hörde vi hög musik utifrån och när vi tittar ut så spelas en musikvideo in. Det var Adam Kanyama som stod och rappade och spelade in en ny musikvideo. Vi stod och kollade från balkongen. Roligt!
 
 
 
Han bor här i Norsborg och vissa av er känner troligen igen honom från Xfactor. 
 
Idag gör vi inget speciellt heller. Vi var och handlade, nu sitter jag här och Samuel sover. Henry ska över till en kompis och leka. 
 
Imorgon känner jag att vi måste göra något men ska bara klura ut vad.
 
till next time...

Kommentarer
Postat av: Tessan

De har filmat i centrum också. Det är kanske till videon?

Svar: Ja, det är möjligt, var Adam där också? Kul med lite action på hemmaplan =)
Chetti

2013-06-27 @ 15:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0