Måndagen den 4/3

Andra chansen i Melodifestivalen innehöll många bra bidrag, Gillar verkligen Robin och hans låt. Jag gillade också duetten. Antons låt är ok men inte så mycket mer. Och vad är det med killarnas hår? Det verkar som högsta håret vinner liksom =)
 
Igår slappades det så och såg på film.
 
 
Sista filmen av Twilight filmerna. Bra, spännande och jag gillade slutet.
 
 
Mientras duermes. En spansk thriller. Den var ok men kunde varit läskigare och det kändes som jag sett liknande filmer innan.
 
Idag har jag bakat kanelbullar och äppelmuffins till Samuels 1-års kalas. Kalaset äger rum 16/3 härhemma. Jag har bl.a. bjudit 6 barn i Samuels ålder, hade varit kul om de kom =)
 
 
Imorgon ska vi baka sausagerolls mmm gott.
 
Idag ringde Henrys fröken och sade att Henry sprungit från skolan... Han kom hem men jag gick tillbaka med honom och så pratade vi med fröken tillsammans. Han hade bråkat med några kompisar i skolan och han var så arg. Fröken sade att Henry absolut inte brukar bli så arg och att han är klok och mycket duktig i skolan. Så nu hoppas jag att han inte gör så mer. Tur vi var hemma...
 
Idag ska vi äta ute på grillen hela familjen. Lite måndagsmys sådär =)
 
Ha en fortsatt härlig vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0