Torsdag

Besöket med Alicia hos Barnläkarmottagningen gick bra. Klockan fungerar bra men hon slarvar ibland. Hon tycker dock det svider när hon kissar och att kisset luktar starkt. =(
Så vi fick lämna prov som skickades på odling. Så får vi se vad det visar. Dumma infektioner som bara kommer hela tiden...
 
Tack för pengarna Näsströms (Samuels moster, hennes man och Samuels kusiner)
 
Jag fyndade lite på Tradera åt Samuel! Åh, där finns så mycket och till så bra priser. Älskar att kolla där!
 
gråa mjukisbyxor 2kr
 
Skjorta som han ska ha på kalaset 7kr
 
Med frakt blev det 45kr för jag köpte båda plaggen av samma säljare. =)
 
Igår var det dags för föräldramöte och eftersom lärarna lagt mötena på samma dag och tid för både 1:or, 2:or och 3:or så valde jag Alicias klass denna gång. I höstas gick jag på Henrys. 
Jag var förvånad för där var kanske 14 föräldrar (3A och 3B) för förra gången var vi typ 6-8 tror jag) Men det är ändå otroligt få som kommer. Alla borde ju komma! 
I höst ska de skärpa sig och lägga mötena på olika dagar, får man hoppas att det sker...
 
 
Idag, torsdag har jag skrivit en lång köplista inför Samuels 1-årskalas på lördag. Slängt en massa skräp, handlat på Lidl och strax ska jag tvätta. Ikväll blir det breakdance för Alicia men hon vill verkligen inte =( Men vi har ju betalt...

Imorgon är det fredag wihoo och jag ska handla, träna och så blir det väl filmkväll.
Jag har varit duktig med träningen. Tränat 3 ggr hittills men maten går sisådär men snart blir det skärpning där med!
 
 
 
F´s sjukskrivning går ut imorgon och han vill förlänga den men läkaren skickade hem ett brev idag där han har svårt att motivera fortsatt sjukskrivning... Han kan inte jobba nu. Läkaren har inte ens träffat honom! Vi hoppas det löser sig annars vet jag inte vad som händer =(
Nej, man får inte ha ont eller vara sjuk här i Sverige...

Nu kommer jag inte ha tid vid datorn förrän efter kalaset på lördag! Det ska bli kul men är lite nervöst med alla mina mammakompisar som kommer =)

Ha en skön helg!
 

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hur kan det vara att läkaren inte träffat Felix?

Svar: Ja, det får du fråga läkaren och dagens sjukvård idag. Han ska ju träffa honom i slutet av mars men då borde han ju sjukskrivas till dess tycker jag. F får försöka ringa igen imorgon men det verkar som läkaren bestämt sig för att F borde vara bra nog nu. Utan att ha träffat honom...
Chetti

2013-03-15 @ 13:39:17
URL: http://www.ingells.blogg.se
Postat av: Kerstin

De träffades sist vid operationen 2/10 och sedan har sjukskrivningarna sköts över telefonsamtal med läkaren.
Han ska röntgas och träffa läkaren i slutet av mars.

Läkaren ringde varken upp igår eller idag... Så nu vet vi inte riktigt hur han ska göra på måndag...

2013-03-15 @ 17:50:14
URL: http://chetti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0