Klämdag var det här

 
Åh, vad skönt med stora barn! Alicia tog hand om Samuel när han vaknade imorse så jag och F kunde sova till 09.00 =D
 
Läkarbesöket angående hennes allergi gick bra. Läkaren skickar en remiss till barnläkarmottagningen där de kan utreda vad hon är allergisk mot. Hoppas hon snart får hjälp. Hon skulle fortsätta äta allergimedicinen och smörja kroppen 2 ggr/dag med lotion eller Mildison.
 
Jag fick ett mail att jag är behörig till sjuksköterskeprogrammet vilket betyder att mina betyg på 18.03 och högskoleprovsresultat på 1,25 är godkända. Nu är det bara till att vänta för nu ska alla ansökningar gås igenom. Jag tror jag kommer in med högskoleprovet! =D
 
Filmer jag sett:
 
 
Safe haven. Det är ett thrillerdrama. En tjej flyr och polisen jagar henne. Vem är tjejen och vad har egentligen gjort? Spännande
 
Lovely Molly. Detta är en thrillerskräckis. Ett nygift par flyttar in i fruns gamla föräldrahem. Konstig saker händer och den är småläskig. Påminner om Paranormal activity typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0