Senaste nytt

Jag bokade Malmöresa med SJ igår. Det gäller att vara ute i god tid både för priserna och sedan för att jag vill ha plats med bord vilket är populärt bland barnfamiljer.
 
Vi åker ner måndagen den 15/7 och åker hem 23/7. Det blir jag och barnen eftersom F ska jobba hela sommaren. 
Min mamma fyller 75år, 22/7 och det vill vi vara med och fira!
Tågresan kommer vara jobbig med en 16 månaders med spring i benen =D 
 
 
F har precis kommit hem från första arbetsdagen. (03.15-12.30) Det har gått bra och foten känns ok men vi får se hur det känns om ett par timmar.
 
Igår lade vi barnen redan vid 20.00. Henry somnade när vi läste saga och vid 20.45 var det endast jag som var vaken. Så jag hade en mysig kväll ensam framför en film =D
 
Idag var jag och Samuel på Öppna förskolan. Nu blir det mamma-Samuel mys fram till inskolningen.
 
Nu surfar jag vidare! Ha en uderbar fredag!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Härligt att Felix fot funkar mycket bättre nu!! =) glad för hans skull!

Svar: Tack!Ja, det känns otroligt skönt! Det är inte 100% bra men det kanske det aldrig blir. Men att han klarar av att jobba är ju toppen!
Chetti

2013-05-20 @ 17:01:25
URL: http://www.ingells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0