Tisdag

Idag gick jag förbi jobbet på morgonen och buzzade Marabou kakorna.
 
Nu har jag bara ett par paket kvar som jag ska buzza för en vän och henne lilla dotter och så ska jag ta med två paket ner till Malmö också och ge min mamma så hon får smaka =D
 
Jag skulle egentligen till Öppna förskolan med en kompis idag men hon kunde inte och jag orkade inte gå dit. Så det får bli en tur dit imorgon. Samuel sov hela natten inatt, jag fick t o m väcka honom 07.30 för att han skulle följa med till skola/jobb. Han har varit så gnällig idag och nu sover han igen.
 
Vi ville åka till stranden idag igen efter barnen slutat skolan men nu regnar det här och är lite kyligt så inget strandväder precis =(
 
Alicia läkartid imorgon blev inställd och framskjuten för andra gången. Tråkigt när det är så ont om tider för då bara skjuts allting bara längre och längre fram. Detta läkarbesöket rör hennes njurbäckeninfektion.
 
Sista sjukskrivna dagen för F imorgon, på torsdag börjar han jobba igen. Han har fått ett nytt schema igen och nu ska han börja 03.15 på natten och jobba till typ 12.00. Fy men men de ändrar scheman rätt ofta så vi får se hur länge han kommer jobba såhär. Positivt är att barnen slipper gå långa dagar och han har tid att försöka sätta igång sin sportagentverksamhet.
 
Ni får ha en fortsatt bra vecka!
 

Kommentarer
Postat av: Ingela

Glöm inte att F måste få sova också, hahaha ;)

Svar: Jasså haha =D Han får väl lägga sig tidigt då hihi
Chetti

2013-05-15 @ 10:53:31
URL: http://www.ingells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0