Alla helgona

Veckorapporten kommer här:
 
I skolan hade vi lung och hjärträddnings utbildning, vi fick även öva med hjärtstartare och hur man gör när någon håller på att kvävas. Mycket intressant och sjukt lärorikt! Tänk att man kan hålla någon vid liv med så "enkla medel" och få folk att överleva.
Sedan har vi haft föreläsning om Njurar, urinvägarna och syra-bas regleringen. Nu är det en vecka tills nästa anatomitenta *hjälp* Cirkulationssystemet, andningssystemet, matspjälkningssystemet, mikrobiologi och njurar, urinvägar och syra-bas regleringen. Jag ska börja redan imorgon och nöta in alla mina anteckningar och mindmapa.
 
Jag fick svar på första anatomitentan igår och det blev et fint VG!  Känns sjukt bra!
Inget svar på bokreflektionen än så jag mailade läraren och hon hade inte fått den?! Så jag mailade in den och hoppas på ett G på den så jag kan släppa den. 
 
 
 
 
 
Det var ju Halloween i torsdags så barnen gick trick or treating med några kompisar.
 
Idag ska vi iväg på Halloweenfirande och vi har bakat chokladbollsmöss. Snart är det dags att klä ut oss =)
 
 
 
Idag var vi och handlade vinterskor åt barnen och det gick ovanligt bra och jag var dessutom själv med alla tre.
 
Alicias 499kr
 
Henrys 399kr
 
Samuels 299kr
 
Eftersom det var Skopunkten så fick vi billigaste paret gratis så ca 900kr för alla tre, bra pris tycker jag!

Inga filmtips denna veckan eftersom jag såg en sjuk kannibalfilm förra veckan som inte var något vidare och igår hann jag bara med halva komedin The Heat men den var riktigt rolig!
 
Ni får ha det så gott!
 
 

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

kul med skolan, märkligt med den försvunna, tur du mailade, hoppas det löser sig med alicia

Svar: mmm skumt men nu har hon fått den och den är rättad och godkänd! Skönt!!
Chetti

2013-11-03 @ 11:23:05
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se
Postat av: Madde

Kul att läsa om er vardag. Ha en bra vecka!

Svar: Och vad kul att du kommer in och läser om vad vi hittar på =)
Chetti

2013-11-03 @ 16:15:31
URL: http://detenaochdetandra.blogg.se
Postat av: Ingela

Vad är det för sjuka filmer du väljer att se? Du är inte som andra tjejer, hahahah ;)

Kul att du trivs så i skolan, det gör det hela så mycket lättare! Kram

Svar: Haha nej jag är absolut inte kärlekskomeditypen =) Rått och hemskt ska det vara hihi
Chetti

2013-11-04 @ 08:56:00
URL: http://www.ingells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0