Veckans inlägg

Vad har vi gjort då?
 
Hmm återbesöket med Samuel gick bra och allt såg bra ut. Han ska bli kallad om ett år för en ny koll. De har kontroller ända upp i tonåren.
 
Jag har haft en väldigt lugn vecka  när det gäller skolarbetet. Då blir jag lite stirrig för jag är inte van vid att ta det lugnt =)
På fredagen hade jag Samuel hemma för en mysdag med mig. Vi hälsade på mitt jobb, sedan gick vi till öppna förskolan. Men Samuel var hemsk! Han revs, puttades, drog de andra barnen i håret m.m. Efter en dryg timme gav jag upp... Tråkigt att han gör så men jag säger såklart till och förhoppningsvis slutar han med detta snart.
 
 
 
Igår, lördag åkte jag och hälsade på en vän från min mammagrupp. Vi har inte setts sedan i somras så det var riktigt trevligt!
Sedan åkte vi hem och så kom Anna med barnen. Så vi hade en mysig lördag ihop med mat och annat gott. På kvällen så kollade jag på film och även på fredagkväll såg jag film. Men inget som var direkt bra tyvärr =(
 
Idag, söndag tar vi det lugnt hemma. Har kollat upp lite stipendier som jag kan söka, 6 stycken som jag kan söka i början av nästa år. Hade varit skönt att få ett extratillskott speciellt vad gäller kurslitteratur. Har redan lagt ut x antal tusen kronor och då har jag ändå lånat, köpt på Blocket och Tradera. Har köpt några nya som jag inte kunnat få tag på, på annat sätt.
Håller på och fixa med lite småsaker som jag inte haft tid till under senaste veckorna, sytt barnens håliga byxor och fixat Samuels "första året bok".
 
 
 
Imorgon drar en ny vecka igång och denna vecka har vi föreläsning och grupparbete inom sociologi. Dessutom ska jag börja skriva på min hemtenta som vi har i psykologi. Så nu är slappandet över och nu börjar allvaret igen =)
I veckan ska vi på förhoppningsvis Henrys sista undersökning av öronen. Han ska ta ett hörseltest och sedan ska de kolla att hålen där rören satt verkligen är ihopväxta,
Sedan ska vi ha utvecklingssamtal med Alicia och förhoppningsvis bara höra goda saker =)
 
Ni får ha det så bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0