Hallå ja

Vad händer hos oss då?
 
Förra lördagen var jag och Alicia ute ensamma. Vi åt ute och sedan gick vi på bio
 
 
Monsters University. Underbar film, riktigt bra!
 
I veckan har det varit mest pluggande. Henry var sjuk ett par dagar men F behövde inte vabba för jag hade självstudier. Bra men hade nog inte funkat med Samuel runt benen...
 
Jag har lagt upp pluggandet inför tentan nästa lördag. En del/dag och på fredagen blir det en heldagsrepetition. Varje kväll tar jag några ben/muskler på latin och jag hoppas hjärnan och speciellt minnet är med mig hela veckan!
 
Idag har vi varit och hälsat på A och barnen. Vi blev bjudna på en supergod äppelpaj =D
 
Nu ska jag leta upp en film att se ikväll!
 
Ha en bra vecka allihopa!!

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

ja monsters university är grym.

ang. pluggandet, typ gör som när man var liten, lär dig någon sorts ramsa....

Svar: Ja, det var eviga ramsor i mitt huvud =D
Chetti

2013-10-06 @ 11:31:36
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se
Postat av: Madde

Här är Vendela och Magnus krassliga. Vi kommer till Stockholm på fredag kväll och är där tre dagar (hoppas vi är friska då). Jag har redan glömt de flesta skelettdelarna och musklerna på latin... borde repetera. Lycka till med tentan! :)

Svar: Tack! Det kändes bra! Vi ses imorgon =D
Chetti

2013-10-07 @ 19:42:23
URL: http://detenaochdetandra.blogg.se
Postat av: anna U

mmmm suoergod och tack för att ni kom

Svar: Tack själv!! kramar
Chetti

2013-10-08 @ 19:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0