Sorg i våra hjärtan

Igårkväll fick vi det där samtalet ingen vill ha. Felix' lillebror Lucky som blev skjuten på Midsommarafton klarade inte sig. Han dog.
 
Hela natten och dagen har varit hemsk. F varken sover eller äter, han är apatisk och väldigt uppriven. 
 
Lucky blev 37år och lämnade efter sig sin fru sedan 11 år tillbaka och två småkillar på 5 och 10år. Det är helt jävla sjukt...
 
Jag hör hans röst i mitt huvud och det känns som en sjuk dröm. 
 
Har inte familjen Johnson haft nog av sina lidanden? F's pappa dog när F var ca 2år, ena storasystern dog tidigt och lämnade 5 små barn efter sig, mamman dog när de yngsta syskonen var tonåringar. Dessutom har två andra syskon gått bort, F's tvillingbror när han var bebis och en storasyster gick bort som barn. Räcker det inte nu????
 
Jag är hemma från jobb och håller ställningarna. F kommer åka till Nigeria för att hjälpa till med kroppen m.m. Självklart är vi oroliga för det, händer något med F då går jag under 
 
Ta hand om varandra, man vet inte när ens sista dag är kommen...

Kommentarer
Postat av: paula

ja det e fruktansvärt.jag vet inte vad jag ska säga..jag lider med er...

Svar: <3
Chetti

2014-07-03 @ 00:18:42
Postat av: annaadidas

beklagar djupt, livet är för kort och man måste ta hand om varandra
styrkekramar till er alla

Svar: <3
Chetti

2014-07-03 @ 00:19:03
Postat av: Ingela

Vilken fruktansvärd läsning! Dessa jävla vapen och droger och hormonstinna män i världen! Så mycket hemskt som händer! Känns inte bra att F åker ner men förstår att han känner att han måste i sitt hjärta. Lider med honom och er! :´(

Svar: <3
Chetti

2014-07-03 @ 09:07:13
URL: http://www.ingells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0