Fler bilder



Några fler bilder från grillandet i fredags =D Det gäller att bjuda på sig själv lite hahahaha
I helgen har det varit fullt upp trots att jag borde vilat för jag är lite krasslig. Förkyld, irriterad i halsen och så. Tvätt, städ, ungar, pulver, räkningar m.m.
 
Idag har jag ätit mat ändå för det är så himla svårt att kombinera pulver och mitt jobb som brevbärare. Vi börjar så tidigt och jobbet är ju fysiskt tungt. Men jag åt pulver till frukost, sallad och lite kyckling till lunch, en baguette med ägg till mellis. Så jag går ju inte upp men kanske inte heller ner?!
Men imorse smygvägde jag mig men jag räknar bara lördagar. Vågen visade 74,9kg så jag har faktiskt klarat mitt andra delmål som är att väga under 75kg!! =D
 
Nu är det 6 månader till årets slut och min tanke är att jag ska väga 62/63kg då så ca 13 kg kvar. 2 kg/månad ska jag väl klara med bra mat och träning. Nu kör vi vidare!
 
Ni får ha en fortsatt bra vecka! Tråkigt att vi inte har sommarväder bara =(

Kommentarer
Postat av: annaadidas

ja lite får man bjussa på!!!
grattis, du är som sagt duktig. vi kämpar på :)
tack för hjälpen igår

Svar: Det är lugnt, vi kämpar på ja kram
Chetti

2014-06-30 @ 18:48:27
Postat av: Tessan

Du blir såå bra på bild. Kameran älskar dig! Haha!

Svar: =D
Chetti

2014-07-01 @ 22:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0