Taxikort

F körde upp för taxikörkort idag och han klarade det! Så nu börjar hans körkort bli fullt av bokstäver =D
Meningen är att han ska köra extra på helger och så för att dra in mer pengar till hushållet.
 
Nästa lördag har vi salstenta i deskriptiv statistik och vi är bara i skolan två timmar på onsdagförmiddag så vi har fyra heldagar att plugga inför tentan så det känns bra. Jag har koll på vad det är vi ska kunna så det är bara för mig att nöta och plugga och mindmapa så att det sitter.
 
Måndag och tisdag är skolan stängd så Alicia och Henry är hemma men jag får låsa in mig i köket. Samuel ska gå på förskola i alla fall (om han nu inte är sjuk).
 
Sedan är min syster Monika i Sthlm nästa vecka så vi ska ses inne i stan på onsdag så det blir trevligt =D
 
Vi har inget planerat i helgen så vi får se vad som händer. Känner för att se en massa filmer i alla fall och så får man väl kolla på Eurovision kanske?!
 
Trevlig helg på er!! =D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0