Resultatet på läkemedelsräkningen

Kan ni se vad det står?? Jag blev godkänd! Alla rätt och rätt uppställning! Alltså jag låste in mig på toa när jag skulle kolla resultatet. Sedan skrek jag av glädje och grät glädjetårar. Jag tror inte andra människor kan förstå den ångest jag haft inför läkemedelsräkningen. Jag var t o m rädd innan jag sökte in till skolan.
Jag är så lycklig!! Nu har vi ju läkemedelsräkning i termin 4 och 5 också men det tar vi då. Nu ska jag satsa allt på tentan i november.
 
Jag var så säker på att jag inte hade klarat den så det var som en chock av glädje. Jag träffade folk i skolan idag som hade varit säkra på att de klarade den som inte gjorde det.
 
Jippiiieee
 

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

nä, du skulle hålla på som picasso, van gogh och leonardo da vinci gjorde när de gick i grundskolan... "nä men titta så dåligt jag målar".... :P

Svar: Ja, jag blir kanske också känd när jag väl gått bort =D
Chetti

2014-09-26 @ 09:01:41
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se
Postat av: Stamp-E

eller kanoniserad haha... Sankt Kerstin haha

2014-10-03 @ 00:41:51
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0