Skaffa vänner som vuxen

Jag har träffat världens finaste vän nu i vuxen ålder. Hon går i min klass och vi klickar som ingen annan. Vi pratar varje dag, umgås i skolan och jag önskar hon bodde närmare för då hade vi träffats även utanför skolan. Men hon bor så långt norrut man kan komma och jag bor ju söderut =(
 
En sådan där vän som frågar hur det är, bjuder på sig själv, vet när något är fel, är ärlig och brutal (hahaha), rolig och generös. Jag är så himla glad över att vi träffats och hon känner detsamma.
 
Jag behöver också att någon frågar mig hur jag mår ibland, känna att någon verkligen bryr sig om mig. För ibland känner jag mig som nobody, att ingen bryr sig ett skit om mig...
 
Nej nu ska jag gå och ha fredagsmys med mina fina barn och make, sedan hoppas jag på två nätters god sömn innan jag går helt koko i huvudet

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

fan va fint.... avis... jag har fan inte ens tid längre till vänner... ja förutom på lördagar o någon vardag här o där... men då kan inte någon annan... jaja... jag vet att det är tillfälligt... och med stora uppoffringar kommer stora belöningar... vi kommer ha vårt stora fina hus etc genom att jag sliter röven av mig....

Svar: Ja, jag har knappt tid för vänner heller =( Har knappt tid för mig själv ju...
Men vi träffas ju mest i skolan så det blir ju naturligt at vi hänger där på lektioner och raster.
Chetti

2014-09-13 @ 10:20:00
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se
Postat av: Ingela

Åh, vad fint! Vad glad jag är för din skull! Jag fick också en sån bästis i högskolan, underbart! Längtar efter er... =(

Svar: Tack! Vi längtar efter er!! 😘
Chetti

2014-09-25 @ 10:24:54
URL: http://www.ingells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0