Veckans upptåg

 
 
I helgen hade jag inget planerat och det skulle bli en riktig slappehelg. Men såklart klarar jag inte det, hyper som jag är =). Jag rensnde ut Henrys rum, slängde massor och möblerade om. Jag gick igenom köksskåp och lådor, frostade av frysen (1,5 år sedan sist...)  och rengjorde bakom ugn och spis. Nu har jag fått blodad tand och vill fortsätta lägenheten igenom. Får försöka göra lite varje helg.
 
Anna och Denise kom över i lördags och hälsade på. Jag och Alicia fick försenade födelsedagspresenter. Jag fick en underbar skål av pärlor som Denise gjort.
 
 
I söndags shoppade vi vinterkläder åt Henry. Det blev på Lindex där de hade 20% på alla ytterplagg.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0