Oro över mycket

Det är mycket nu, mycket oro och många olika slags tankar och funderingar.

Min lilla son
Min mellanson
Min mamma
Min systerson
Min systerdotter
Mina systrar
Min vän från klassen
En väns pappa
Knutor på kroppen
Min gamla arbetsplats

Och lägg till heltidsstudier på högskola och allt vad det innebär. 

Jag är stark, starkare än de flesta. För att kämpa vidare och klara av allt har jag blivit likgiltig till det mesta. Stänger av tankar, känslor och bara kör på. 
Folk i min närhet märker detta. Jag är inte som vanligt. Men jag lever och krigar vidare!

Kram till alla som behöver det!! 



Kommentarer
Postat av: Stamp-E

sluta bekymra dig för alla andra... visst, barnen, men så länge man gör allt man kan, så kan man inte göra mer... sen får man överlåta resten till andra... bekymmer gör inget bättre, handling gör.

Svar: Ja, det är ett av mina problem mitt svaga hjärta för andra och deras problem speciellt min familj och vänner. Jag försöker att inte oroa mig men hatar när folk i min närhet är sjuka, ledsna och mår dåligt... 😣
Chetti

2015-04-23 @ 07:11:29
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0